Dwa dni spędziła grupa hotelarzy z panią Martą Tusińską na intensywnym szkoleniu „Profesjonalny recepcjonista – kreator doświadczeń Gości i efektywny sprzedawca” w Branżowym Centrum Umiejętności w dziedzinie hotelarstwa w Biedrzychowicach. Zajęcia prowadził pan Marek Grzesiak – hotelarz, ekspert hotelowy, certyfikowany Trener Biznesu. To pierwsze ze szkoleń oferowanych przez BCU dotyczące pracy profesjonalnej recepcji, pełne praktycznej wiedzy i sprawdzonymi w najlepszych hotelach wskazówkami dotyczącymi obsługi Gości w recepcji.
Uczniowie dowiedzieli się, jak powinna funkcjonować nowoczesna, profesjonalna i sprawna recepcja oraz jak nawiązać relację w Gościem, by spełnić jego oczekiwania i kreować pozytywne doświadczenia. Poznali też klucz do sukcesu zwiększenia sprzedaży w recepcji - od pierwszej rozmowy telefonicznej do bezpośredniego spotkania z Gościem.
Szkolenie zakończyło się egzaminem teoretycznym i praktycznym. Gratulujemy uczniom ukończenia branżowego szkolenia zawodowego!